Idag skiner solen!

Är det inte världens härligaste att vakna upp och se en alldeles klarblå himmel utanför fönstret? Redan vid sex i morse såg man att det skulle bli härligt väder idag.

Egentligen är jag ju ledig nu, men eftersom att det är mammas tur att fylla år idag så var det bara till att ställa klockan och gå upp och sjunga. Självklart gick jag och lade mig igen direkt efter, och vaknade inte upp förrens klockan var strax före tolv. Men då var det minsan härligt att gå upp. Martin gick till affärn och köpte frukost och jag gick ut på altanen och satte mig i solen. Att sommarkänslorna kan komma fram så fort! Helt underbart! (Har dock hört att solen inte kommer att stanna så länge, så nu är det bara till att njuta!)
                                                                
                                                   Grattis mamma!  Det var 37, va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0