God morgon!

... eller förmiddag, eller eftermiddag ( vad ni nu vill kalla det).

Har precis gått upp så jag går och segar lite på mitt rum. Har legat och tittat på de sista avsnitten av one tree hill med julia, så nu är de slut. Buhuhuhu! Nä skojja, men det var bra. Alltid lite tråkigt när en säsong tar slut, vill ju se mer. Nu tänkter jag gå och göra mig i ordning, ska gå till jobbet om någon timme. Är jättetrött och seg, så jag är inte så där jättesugen, men men, a girls got to do what a girl got to do! (Hade tänkt ladda upp lite bilder från studenten också, men det får jag göra sen. Ni kan ju alltid kolla in facebook om ni inte orkar vänta..)

Vi hörs senare, Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0