För jag har tagit studenten!

Jag har levt som i ett lyckorus de här senaste dagarna! Studenten var helt U N D E R B A R (!) och det kommer alltid att vara en av de bästa dagarna i mitt liv. Men det börjar gå upp för mig att det faktiskt är över nu. Att en dag kan gå så fort! Att tre år kan gå så fort! Känns som att det var igår jag började gymnasiet och hade allt framför mig. Nu är det över och förbi för flera dagar sen. Lyckan som jag har känt under de här dagarna kommer jag alltid komma ihåg, men studenten är inte bara lycka, det är ett avsked också. Och ni vet nog alla vad jag känner om avsked, jag hatar dem!

Det kallas väl blandade känslor antar jag...

Fast de känslorna kom sen.. STUDETEN ÄR LYCKA! Vill tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0