En ny familjemedlem

Jag kom precis på att jag inte har berättat vad jag fick i studentpresent! För självklart måste jag berätta det, nu när jag är en stolt, nybliven ägare till min alldeles egna systemkamera! En Nikon D60 för att vara korrekt. Han kom en fredag vägandes endast 495 gram och med en upplösning på 10,2 megapixel. Jag är såååå glad!


Förutom den, som jag för den delen fick av martin (Jag  ä l s k a r   ä l s k a r   ä l s k a r   dig! :D), så fick jag pengar till en dator av mamma och pappa + ett bismarckarmband, en resa upp till åre av robin & sofie, där vi ska åka forsränning (Guulp, hjälp!), en underbar ring och ett underbart armband av julia, och sen fick jag en hel massa pengar och koppar och dylikt av resten av släkten. Sa jag att jag älskar att ta studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0