Sommartider, sommartider, ack ljuva sommartider

Hej, alla glada sommartyper!
 
Sommarn är i full gång och att slå sig ner vid datorn och blogga är inte nr 1 på listan över allt jag vill hinna med just nu. Så bloggtorkan kommer hålla i ett tag. Men det är inget att hänga läpp över, för inte orkar väl ni heller sitta inne och dega framför datorn hoppas jag.
 
Just nu är jag iaf hemma för ett kort stopp och fyra dagars hårt arbete. Kom hem i onsdags från Norrland där jag och Martin har vart i en vecka hos hans mormor och morfar. Hann bara packa om väskan från Gotland innan vi far vidare. Tolv timmar tog det från att vi steg av båten i Nynäshamn tills vi satte fötterna på panet på Arlanda. Men jag gillare', sommarn för mig har alltid vart lika med att vara ute och fara. Så hemma stannar jag inte länge. I morgon klockan 7 inleds den sista dagen på jobbet tillsvidare och när jag kommer hem vid halv fyra då ska bilen fyllas och styras ner mot Smögen.

Jag hoppas att ni också har en underbar sommar, så hörs vi om när jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0