Sällskapssjuk?

Här sitter jag hemma hos Martin och har inget att göra. Familjen har åkt iväg på en familjesak och jag går runt här hemma själv. Kände inte för att följa med. Så jag försöker sysselsätta mig själv bäst det går, men nu börjar det faktiskt bli lite ensamt. Hittade den här bilden som är tagen på en grävling en 50 meter ifrån tomten. Tycker han är söt, men de ska visst vara lite farliga. Bita i benet och inte släppa föräns det knakar. Uh, vad vet jag? Jag skulle i alla fall inte ha något emot om han kom fram nu, lite sällskap skulle inte vara fel.


Nej, allvarligt nu, här går det ingen nöd på mig. Ska börja göra mig i ordning snart och åka och träffa Frida och Sofie för lite mat och en stor, jag menar stooor, uppdatering. Har inte träffats på evigheter så det ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0