En dag på stranden

Idag har dagen vart helt stekhet. Har legat på stranden i timmar och nu när klockan börjar närma sig läggdags för alla 4 & 5-åringar så har man åkt på att vara barnvakt. Martin lagade pannkakstårta till middag och efter det har vi inte gjort mycket alls. Men att inte göra någonting alls är en väldigt underskattad aktivitet.

Här kommer lite bilder från dagen:

Jag och william på Sudersand här på Fårö.


Jag & Simon på sudersand.


Martins supergoda pannkakstårta! Gissa om man var mätt efter den!


Och sen en liten bild på min söta lilla "plånbok" som jag införskaffat mig på stranden idag. Så nu har jag äntligen någonstanns att lägga alla mina småpengar som svämmar över i plånboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0