Mormors garderob

Oj vad dålig jag är på att uppdatera. Jag får be så himla mycket om förlåtelse! Vet inte vart jag har förvillat mig de senaste dagarna. Igår var jag i alla fall hemma hos mormor över dagen och hade det mysigt. Jag tror jag prövade hela hennes garderob med gamla kläder från när hon var ung. Superkul att komma ut i de mest fruktansvärda plagg, men också superroligt när man hittade något litet fynd.

På kvällen åkte jag och julia och mötte upp sofie och therese för en utekväll på tegel. Måste ju erkänna att jag inte var på mitt bästa partyhumör och att det var som allra roligast när jag skulle hem. Men men, man måste ju ha tråkigt för att kunna ha kul. Eller?! Jag åkte i alla fall inte hem direkt utan det styrdes av mot en kompis till martin där det bjöds på vin och sällskap. Kom i säng runt halv fem trött som ett as och vaknade inte förrens sent i morse. Det är väl så långt mitt minne räcker.


Jag & julia i varsitt par uuurglamorösa glasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0