Kan man ha en sämre start på dagen?

Nej, jag tror inte det.

Vi tar det från början: Klockan ringer som vanligt tio i sju så att jag kan hinna snooza några gånger innan jag stiger upp. Jag styr mina steg mot badrummet och går samtidigt förbir julias rum. Då inser jag att jag egentligen har sovmorgon och går med trötta steg tillbaka till sägen och somnar. Lite mer än en timme senare upprepas samma procedur, snooz och jag gör mig i ordning. När jag är klar tittar jag på klockan och märker att jag har gott om tid kvar tills bussen går. Jag börjar då rota runt bland alla skor och glömer samtidigt bort tiden. När jag tittar på klockan igen är det bråttom. Jag kastar mig ut och springer i väg till bussen, för att en minut innan den ska åka se den rulla iväg och lämna mig kvar. Nästa buss går halv två... Ingen ide att vänta, nu går jag och sjukanmäler mig.

Update: Martin ringde precis, nu kommer han och hämtar mig! Woho! Eller, hade det inte vart lite skönt att börja veckan med en ledig dag..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0