Hej, kommer ni ihåg mig?

Nej, vet ni vad? Jag får ta och be om ursäkt för mitt jättedåliga bloggande. Om jag verkligen skulle ha velat anstränga mig så skulle jag kunnat hitta på nått sätt att få iväg något inlägg. Men min dator har protesterat hela veckan och jag har bara inte orkat med den. Har ju faktiskt funderat på att köpa en bärbar dator nu, vilket jag tror kommer att göra underverk för den här bloggen. Men nog om det, tänkte faktiskt berätta lite om vad jag hade för mig i går.

Igår var det fredag och jag + alla andra tjejer i klassen var bjudna hem till Regina. Jättemysigt med middag och trevligt sällskap. (Väldigt roligt att vi äntligen bestämde oss för att göra någoting utanför skolan allihopa tillsammans). Efter middagen åkte några av oss vidare in mot stan och Friday's där vi njöt av goda drinkar. När vi sedan skulle dra vidare blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss, men vi lärde oss i alla fall att det kan vara bra att planera lite ibland. Det hela slutade med att vi tog tunnelbanan till danderyd där min älskling så underbar som han är hämtade upp oss. Det var verkligen en dröm att slippa sitta på nån äcklig buss hem. Tack! Idag mår jag bättre än väntat men det får ändå bli en lugn kväll. Imorgon är det nämligen jobb och jag behöver vila ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0