Vår i början av januari?

Det var svårare än jag hade tänkt det här med att uppdatera bloggen varje dag. Får nog i stället säga att jag kommer att försöka få i väg ett inlägg så ofta jag kan och har lust. Ibland kan det bli ofta och ibland mer sällan.

Idag var första dagen i skolan igen efter lovet. Känns lite tråkigt att det var sista jullovet. Men hey, det här ska bli den bästa terminen någonsin med studentskivor och allt som har med studnten att göra. Så jag har massa kul att se fram emot! Däremot börjar det roliga inte riktigt ännu. Har en hel helg framför mig med arbete från 8 till halv 5 både lördag och söndag. Jobbigt värre! Men jag får glädja mig med att jag har sovmorgon till 12 på måndag.

Nu säger jag 'God natt', då jag ska upp tidigt i morgon bitti. Men innan bjuder jag på lite inspiration från Dian von Furstenberg. Älskar håruppsättningarna och jag kan knappt vänta tills det blir sommar. Idag var solen framme och jag kunde inte låta bli att få lite vårkänslor. Love it! Men i alla fall, som jag sa så älskar jag blommorna i håret, och kläderna är inte heller fel. Inte alls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0