Framtiden - det är vad jag tänker på nu

Har pratat mycket om framtiden på sistone. Speciellt med min familj. Studenten närmar sig med stormsteg och det finns så himla många saker jag vill göra. Jag vill åka utomlands med Martin, tågluffa runtom i Europa med Sofie i sommar och till hösten vill jag åka som Au Pair till USA i ett år. Innan det sistnämda vill jag också hinna spendera så mycket tid det bara går tillsammans med min familj och mina närmaste vänner.

Jag hoppas både att tiden går långsamt men samtidigt vill jag att allt det här ska inträffa nu. Jag vill stå där och vinka av alla och inte riktigt veta vad jag har framför mig, förutom ett enda stort äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0