Annas helg

Har vart i full gång hela helgen och bara vart hemma för några korta stopp. Därav saknaden av inlägg. I fredags var jag, som jag berättade tidigare, i stan med alla tjejorna. Det blev först Toxic, men då både jag och Sofie kände att vi ville gå någon annanstans så lämnade vi brudsen efter ett tag och drog vidare till Huset där vi mötte upp Zara och Maria med följe. Det var en trevlig kväll, men det skulle inte gjort något om den var en aning längre. Vilket betyder att jag hade kul! I går, lördag, spenderades dagen hemma hos martins mormor och morfar och på kvällen drogs vi mot M&G. I dag har jag i och för sig inte gjort så mycket alls, packat och flyttat till mamms.

Funderar på att öppna körkortsboken för första gången. Måste komma igång med körningen nu igen. Har legat lite på den slappa sidan med körkortet. Tror inte att jag har kört på kanske 2 månader och teoriboken har jag aldrig äns tittat i. Dumt, dumt! Men jag börjar få drivkraften tillbaka. Med våren på ingång och allting.

Update 20.29: På tal om vår, gud vad mörk och trist min blogg är just nu. Här måste det bli ändring, här måste det bli färg! Har dock inte tid för detta nu, får bli någon annan dag. Snart förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0