Det här går inte!

Nu vet jag varför jag slutar blogga flera dagar i streck och tillslut tröttnar i omgångar. Den här dumma bloggen fungerar inte! Jag får varken iväg något inlägg eller några bilder. Jag tror att det är det senaste jag blir allra tröttast på. De flesta gånger kan jag i alla fall skriva, som nu, men inte få in några bilder. Jag blir galen! Det är så j*vla jobbigt att lägga ner men massa jobb på att ta bilder & lägga in dem på datorn när det ändå aldrig fungerar.

Usch jag blir galen! Men det här säger jag God natt. Orkar inte sitta och försöka mer, få se om jag gör det i morgon i stället! Då ska jag i alla fall färga håret efter skolan. Det ska bli kul! Får se om det kommer upp någon bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0