Knep & knåp

Det blir mycket uf nu ett tag tror jag. Idag jobbade vi nämligen också med företaget. Mässan är om en vecka och i dag satte vi oss ner och började planera hur vår monter ska se ut. Vi slängde idéer hit och dit och jag tror faktiskt att det kommer att bli riktigt snygg.

Nu sitter jag här och försöker knåpa ihop ett visitkort till oss. Är väldigt pilligt och jag behöver en liten paus. Så, nu tar jag en. Får se vad jag ska göra bara. Hm, hade velat åka in till täby i dag, men nu när jag redan är hemma så orkar jag inte. Får ta det i morgon kanske, då det är fredag. Åå så skönt det ska bli mer helg! Kämpar på sista batterierna nu. Ska bli så härligt att bara vara ledig. Sen är det ju alla hjärtans dag på lördag också. Ännu en anledning att längta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa klart vi kan komma någon dag!

Nej inga planer, jag har fotbollstunering, hemma vid 4. Men inga planer efter det!

2009-02-12 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0