Söndag

Söndag idag, vilket alltid är lite segt. Är inte speciellt känd i min familj för att vakna tidigt, men idag vaknade jag överaskande nog innan 10. Är alltid lite extra kul att titta på klockan och se att hon är nio någonting, om hon är 9.45 eller 9.05 spelar ingen roll, det är tidigt och det betyder att man inte har sovit bort hela dagen. Idag vaknade jag hemma hos martin men åkte ganska snabbt hem till mig, packade och flyttade till mamma. Två veckor går verkligen fort. Känns precis som att jag flyttade, men tydligen så har det gått 14 dagar på något vänster. Skumt det där. Hur som helst så har jag möblerat om i mitt rum idag. Blev jättebra! Ni kan få se bilder i morgon för jag är inte riktigt klar än. Nu tänkte jag gå och gör mig i ordning, har jobbat idag och är hur trött som helt. God natt!

Den här söta berlocken från Thomas Sabo fick jag i alla hjärtans dag-present av martin i går. Är en skattkista med ett hjärta i. Jättesöt tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0