Never finish

Hrmf. Att jag aldrig kan göra klart någonting jag påbörjat. Speciellt när jag börjar med något och inte hinner göra klart det och måste fortsätta med det dagen efter. Igår började jag ju som sagt med att möblera om mitt rum. Men nu orkar jag bara inte ta tag i det och göra klart. Alla möbler står på plats, men nu i efterhand upptäcker jag hur j'vla mycket skit, rent ut sagt, jag har. Måste verkligen göra en jätteinsatts och slänga nästan hälften och det orkar jag bara inte. Blev avbyten mitt i mitt flow jag hade igår. Sopsäcken och trasan i högsta hugg, men nu ligger de där och tittar surt på mig. JAG ORKAR INTE!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skulle också behöva rensa hemma. Man samlar på sig massa skit som man inte slänger för man tänker att "dekan ju komma till användning någon gång".

Rensa garderoben vore bra också!

2009-02-18 @ 10:27:52
URL: http://sofiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0