En fruktad helg

Så var det en sådan här helg igen då. Jobb både lördag och söndag. Det är nästan så att jag önskar att helgen var över. Ska upp strax efter sex i morgon bitti och bara tanken ger mig obehag. Det är ju fasen värre än en skoldag!

Idag har jag vart i skolan som vanligt, haft två redovisningar och slutade tidigt. Dock var jag så klantig att jag missade bussen hem, men det gjorde inte så mycket då jag följde med Sofie hem istället. Vilket var betydligt härligare än att bara åka hem. Hemma hos Sofie bjöds det på semlor och efter det tog vi bilen förbi mig och hämtade gymkläder och stack till gymmet. Bodypump blev det. Känner mig alldeles bortdomnad i hela kroppen, och vi vet ju alla vad det betyder: En duglig träningsverk i morgon. Usch, men ack så skönt. Hade verkligen den där gud-vad-jag-vill-träna-känslan idag. Hoppas den håller i sig för all framtid. Det skulle vara skönt, jag som har en tendes att smita undan ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0