Friluftsdag

Åå vad det är skönt med friluftsdagar! Inte för att min dag har varit speciellt aktiv, men det är just det som har vart så skönt. Behövde verkligen en sådan här dag. Bara ta det lugnt. Och det är precis vad jag har gjort. Jag & Julia har plöjt igenom en herrans massa avsnitt av "oskyldigt dömd" och hela dagen har bara glidigt förbi. Herregud klockan är ju snart fyra. Aja, det har vart skönt. I vanliga fall skulle jag nästan fått lite smått ångest för att jag inte gjort något, men nu käns det bara skönt. Skjuter upp träningen till senare i veckan istället! Älskar att det heter friluftsdag och att allt jag gör bara är att strosa runt hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0