En dag som försvann

Klockan är 22.16 och jag har precis ätit middag. 21.20 släpptes jag ut genom dörrarna på ica och begav mig hemåt. Jag svängde förbi mamma en snabbis och hämtade upp yttligare ett litet paket från H&M. Efter det tyckte hon lite synd om mig (så där som bara mammor kan) över att jag skulle behöva gå heeela vägen hem till pappa i den här kylan, så hon gav mig skjuts. Väldigt skönt! :) Sen blev det middag och lite snack med pappa & Karin och nu sitter jag här. Det här kallar jag en dag när dem är som bäst. Jobb, jobb och mer jobb. Näj vet ni vad, det är ingen höjadare att behöva jobba inte. Men, men det är ju så skönt när pengarna kommer in på kontot varje månad. Så vad gör det om jag offrar en dag eller två (eller 100)?

Här är alltså vad som kom hem till mig idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0