Bussar = sömnpiller?

Kom precis in från en heldag på stan med Julia & Sandra. Vi hann med både fika och lite shopping, men rätt som det var hade tiden sprungit iväg och det var dags att åka hem. Det gick verkligen fort där tycker jag, men jag var helt slut så det var okej. Men just där kommer vi till 1 problem som jag har, och det problemet heter bussar. Jag vet inte vad det är, men just 676 (för er som inte vet: bussen från stan hem till mig på cirka 30 minuter) är ett riktigt sömnpiller. Tur för mig att jag för det mesta nästan aldrig åker själv, för då skulle jag nog åka med ända till slutstation, och där skulle jag sitta kvar alldeles själv och sova med öppen mun ända tills den (just då) läskiga busschauffören skulle väcka mig. Urr, vågar inte tänka på vad hemskt det skulle vara. Nej, det är inte kul det där. Sicken tur jag har att jag oftast har någon med mig som kan väcka mig.


Nej, nu är maten snart klar och i kväll planeras filmkväll. Ska bli mysigt då jag fotfarande är väldigt trött efter min lilla sovstund på bussen. Vi ses, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0