Winter Wonderland

Igår blev det tegelbruket efter jobbet. Mötte upp Martin och några av hans kompisar där och sen hade jag stämt träff med min jobbarkompis Anna. Det var en trevlig kväll och jag tog det ganska lugnt med alkoholen (vilket känns riktigt bra idag). Vaknade vid halv tolv och sen låg vi och drog oss ganska länge i sängen idag. Skönt kan jag lova!

Idag har det snöat ordentligt! Har det ens vart något uppehåll? Jag tror inte det, men mysigt tycker jag att det är nu när jag är ledig. Nu kan man i alla fall njuta av det när det är ljust ute! Sen får man ju lite extra julstämning när det är vitt på backen utanför.


Jag idag när jag skulle gå till affärn och köpa lunch till frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0