The end of two thousand and nine

Nu har jag precis tagit år 2009 sista dusch. Skönt kan jag säga, känna sig lite ren för en gångs skull ;) höhö.

Idag är planera som sånna att jag nu i x antal timmar ska göra mig i ordning. Lite smått panik börjar sprida sig, vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mig eller hur mitt hår ska se ut. Men jag hoppas på att det ska lösa sig strax. Funderar på en blå klänning jag vet hänger hemma hos mamma och som jag aldrig använt. Så jag tänkte väl ta och knata över dit snart. Vid sex någon gång blir det middag här i Brottby med ett gäng sköna tjejer och efter det börjar det bli lite oklart. Kanske blir det Waxholm, Vallentuna eller kanske täby. Den som lever får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0