Tack och hej...

... leverpastej!

Är så himla trött just nu. Har vart en riktigt rolig helg! Den perfekta kombinationen mellan mys och fest. Igår var det inflttningsfest hos Anna & Benni i kragsta och det var riktigt kul! Och när grannarna ringde polisen och festen slutade så drog vi ett härligt gäng vidare. Och insläpandes genom dörren kom jag inte förrens klockan var strax innan sex i morse. Det var en riktigt lyckad kväll med härligt folk och trevlig stämmning! Och jag tror att förklaringen till varför jag vart så himla trött idag ligger där.

Nu tänkte jag och Julia gosa ner oss i min säng och titta på någon mysig film innan vi somnar. Just sånna här stunder är det så mysigt att ha en tvillingsyster! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0