Syskonmys ♥

Idag var planen att leva upp till rycktet som världens bästa syster. Den började med att jag hämtade busfröna på dagis vid halv elva för att sedan åka in till täby centrum. Väl där blev första stoppet mackedonken för återhämntning av energi och sedan styrdes stegen till leksaksaffären. I leksaksaffären spenderades största delen av dagen och tiden gick mest åt till att övertala de små liven om att allt var bättre att få i julklapp. Haha. Men lite fick de allt med sig, vad skulle jag vara för världens-bästa-syster annars? ;) Efter det blev det glass på en bänk och därefter pysselshopping på panduro. Efter det här var jag helt slut och vi tog bussen hem. Men inte utan att vi först fixade fram ett varsitt busskort till grabsen av den snälla sl-gubben, som de sedan stolt visade upp för busschauffören. Väl framme här i crimevillage orkade vi ta oss från bussen till ica, där vi sedan ringde pappa som fick hämta oss. Kan ju säga att jag var ganska trött vid den punketen, även om de var små änglar idag. Men att hänga med i samma tempo utan att bli trött är omöjligt!

Update: Legot de fick var en succé och de har lekt konstant med det sen vi kom hem (med undantag för middan). Hör dem fortfarande ute i vardagsrummet där de springer runt med sina gubbar. Välinvesterade pengar helt enkelt!


Världens bästa syster har självklart världens bästa små brorsor! Här hoppar de iväg från busshållsplatsen, och där framme ser vi ica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0