Mini

Titta vad jag köpte med mig hem igår! En mini-plattång! Eller reseplattång som den så fiffigt heter. Tänkte att jag kan ha den i väskan när jag till exempel ska sova över hos Martin och vill fixa till håret en aning på morgonen efter. Alltid så jobbigt att ta med den "stora" gamatången nu när jag bytt till en väska av mindre modell. Och titta, den här har även en söt liten väska som man kan pressa ner den i. 265 kronor och 5 öre fick jag punga ut för den lille rackarn, inklusive personalrabatt. Mycket överkomligt tycker jag. Har inte hunnit prova den än, men jag ska tydligen bli förvånad av dess effektivitet. Låter bra tycker jag.


Min nya lilla plattång från Babyliss Paris.


Nu tänkte jag återgå till att bläddra igenom den nya H&M-katalogen. Är helt underbart med alla vår- och sommarkläder! Synd bara att det ska ta så lång tid tills man får använda dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0