Lucia


I min blogg är det alltid jag som är lucia, för jag är den enda som får rösta ;)


Idag är det 13 december (redan!) och det innebär ju att det även är lucia. Denna söndag har jag jobbat mellan 7.00-15.30 och efter det följde jag med pappa och grabbarna till kyrkan och tittade på lucia. Det var mysigt, förutom att mina små bröder har nått antikrist i sig och varken kan sitta stilla eller vara tysta i en kyrka. Men jag är van så jag tyckte det var mysigt ändå. Jag tycker mer synd om alla andra stackare som tvingades höra dem hela tiden ;)

Nu är jag hemma hos Martin som har "jullov" från lumpen och alltså inte ska tillbaka dit i kväll, vilket gör mig glad :) Så nu har jag flera dagar att spendera med min lilla pöjk.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0