Julmys

Nu har vi julpysslat lite och lyssnat på julmusik här hemma. Tyvärr var jag för lat för att baka egna pepparkakor idag så jag fuskade lite och sprang till affärn och köpte färdiga. Så dessa har vi dekorerat och sen har vi tryckt i nejlikor i apelsiner jag och Agnes. Mysigt värre!


Redo att få glasyr över sig.


Färdigkladdade och klara!


En liten kärleksförklaring till Martin som har legat och sovit hela eftermiddagen. (Han mår inte lika bra som jag idag, hehe).


Jag trycker i mina pluttar i en apelsin.


Agnes hänger upp våra konstverk i köksfönstret.


Kommentarer
Postat av: emilie reuterkloo

fan va mysigt! vill också baka och julpynta ;) ska nog ta tag i det här hemma!!!! :D

2009-12-17 @ 19:55:46
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0