Annandagen

Oj vad klockan blev mycket helt plötsligt. Hur kommer det sig att tiden gick så långsamt på jobbet idag och så fort när jag väl kom hem?

Igår tog jag och Martin en slappardag, vilket jag tycker hör juldagen till. Det var middag tidigt och redan vid sju hade vi hunit titta klart på "Tomten är far till alla barnen" och tycka att klockan var massor. Men det var den ju då inte och istället blev det kortspel och mer mys i soffan. Tegel var egentligen planerat på kvällen, men det orkades inte med när soffan lockade så härligt.

Idag har vi haft minijulafton hemma hos pappa, eftersom vi firade jul hos mamma i år, och det har vart mysigt. Dock fick jag hoppa in lite senare eftersom att jag slutade jobbet 21.20. Men det var mys ändå och jag fick massa fina saker i mina paket.

De här juldagarna har verkligen vart jättemysiga! Det har vart familj och mys! – Precis som det ska vara på julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0