Me and my icecream

Kom precis hem från jobbet för en se sådär 30 minuter sedan. Och med min vanliga tur så börjar det regna så fort jag tog steget ut genom dörrarna. Och inte nog med att det fina vädret bara försvann så hade jag köpt en glass också. Så där gick jag och åt min glass i regnet. Måste vart en lustig syn för de som tittade ut genom sina fönster och såg min traska där nere på gångvägen. Inte hade jag en tanke på att det skulle börja regna när jag en kvart innan stod på lastkajen i mina långbyxor och t-shirt och svettades ihjäl. Nerå! Men självklart ska ju inte jag få njuta av solen! Det är väl nått djävulskap bara för att jag var ledig igår antar jag. Orättvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0