Going away party

.. och juste sen fyllde du ett år äldre också älskling ;)

I lördags hade Martins mamma fixat ihop ett litet avskedskalas för Martin, som i skrivande stund är på sin första dag inne i lumpen, eftersom han fyllde år. Hela tjocka släkten var där och sen fyllde mina familjer på antalet lite.


Födelsedagsbarnet!


Småkillarna fick prova på att skjuta luftgevär för första gången.


och med lite hjälp så träffade de älgen.


De som ville fick också prova på att träffa de här. Och gissa vem som träffa tian! Ja juste, det gjorde jag! Jag har ju gått och blivit proffs nu. Avslutade precis ett samtal med den lokala skytteföreningen, they want me! ;)


Lite vackra blommor sådär. Eftersom jag även är proffsfotograf nu så måste lite avstickare till bilder komma in lite då och då.


Tårta! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0