Jag rullar fram...

Då var håret nytt och fräsht då! Eller nytt och nytt, men i alla fall kappat en väsentlig bit och utväxten igenfärgad. Det känns härligt må jag säga! Men jag tror nog att jag han kika igenom varenda skvallerblaska som fanns i rummet på köpet. För har man mitt tjocka hår, ja då får man vänta sig att det tar tre och en halv timme varje gång också. Pust! Men det gick bra, och jag kan inte låta bli att sitta här och snusa på det hela tiden. Luktar så himla gott!

Efter att jag var klar hos frissan tog jag tåget hem till Malin, som jag inte träffat på år och dar känns det som, där det bjöds på nybakat bröd och trevligt sällskap. Jag tror dock att jag blev lite övergöd, för gott var det, så sen rullade jag hem. (Tack för skjutsen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0