Waxholm & en glass, ja tack!

Åå var hälsad underbara väder! Kan det bli mycket bättre än det är just nu? Klockan går mot sex, grillen är på och solen skiner. Det är underbart!

Idag har det vart en liten chilldag. Skolan hade inte mycket att erbjuda och vi satt ute och jobbade mest hela dagen. Att vi slutatde tidigt gjorde mig inte ledsen heller, och eftersom att det var så fint väder styrdes planerna mot Waxholm & en glass. Fast innan vi åkte iväg så åkte jag och Sofie hem till Martin där grabbarna grus satt och spelade kort ute på baksidan, så det blev lite slapp i solen även där en stund.

Waxholm var mysigt och jag och Sofie slank in i en liten butik där jag hittade två studentpresenter till mig själv, ett fint littmarck-armband och en gul (eller lila) triwa-klocka. Sen måste jag bara påpeka att jag verkligen inte förstår varför killar skyr affärer som pesten. Det är verkligen tråkigt! Hm... Men det var skönt att slippa dem ett tag Haha ;) Så medan jag och Sofie gick en liten sväng satt martin och patrik kvar i solen och stekte på brännan lite.

Nej, nu ska jag gå ut i solen och hålla martin lite sällskap medan han grillar. Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0