The day befor I go away

Packa heter det ja. Förstår mig inte riktigt på det där. Blir aldrig riktigt rätt, så det är lika bra att låta bli. Eller kanske inte, men skjuta upp det i alla fall ;) Fast snart måste jag nog ta tag i det, åker ju redan i morgon bitti och innan det ska jag hem till martin och sova där eftersom hans mamma, snäll som hon är, ska skjutsa oss till Arlanda. Så, snart måste jag sätta igång hjärnan med att klura ut allt jag kan tänkas behöva. Vilket är allt, vem vet vad jag känner för att ha på mig när jag väl kommer ner dit? Vill ju ha lite valmöjligheter. Hm.. blir nog en tung väska. (Börjar bli lite pirrig i magen! Bara jag & Martin ensama ute i stora världen. Fast jag vet att det kommer gå så bra som det bara kan gå.)

Istället för jeans var det det här som fick följa med mig hem i går.  Inte mycket, men lite sött till somarn:

E t t   p a r   ö r h ä n g e n   o c h   e t t   a r m b a n d .

Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar armbandet! var har du köpt de?

2009-04-08 @ 08:52:56
Postat av: Anna

Ja visst är det fint! Det är från Glitter

2009-04-16 @ 12:16:42
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0