Studentskiva

Tema: "Hej, jag har kommit fel"

Ikväll är det alltså a-klassens tur att ha sin skiva. Ska bli riktigt kul att gå ut. Har suttit inspärrad hela helgen så jag känner mig riktigt taggad. Är dock jättesugen på att klä upp mig, men jag har valt en utklädnad som lutar lite åt andra hållet. Jag ska vara en förrymd fånge, haha det ni ;) Nej men usch, är inte nöjd. Men jag får skylla mig själv som inte planerar bättre. Men jag tycker allt att de har valt ett lite svårt tema. Man kan ju i princip vara vad som helst, jag behöver begränsningar!

Aja, ska jag gå ut i köket och beklaga mig lite för mamma att jag inte har något fint att klä ut mig till :( Vi hörs senare! ;)

Update 18.04: Jag har bytt outfitt! Men nu tänker jag inte säga till vad, då kanske jag springer och byter igen..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hade du roligt sen då Anna?

2009-04-20 @ 16:23:25
URL: http://sofiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0