Movienight

Idag har vi jobbat med företaget i skolan igen. Är inte mycket kvar nu, vilket är riktigt skönt! Jag, Sofie och Malin satt och arbetade flitigt med bokföringen och efter att vi var klara åkte vi in till täby centrum. Solen har ju bestämt sig för att komma tillbaka nu (vilket vi tackar för!) så vi gick och satte oss utomhus ett tag innan vi gick runt i affärerna lite. Sedan skildes vi åt och Malin åkte tillbaka till skolan och Sofie hem. Själv stannade jag kvar en stund och fick med mig två härliga sommarklänningar, två tröjor och ett halsband. Det var de pengarna det! Men jag är inte bitter ;)

När jag vart hemma ett tag kom Sofie över ett tag och så tittade vi på Twilight. Nu åkte hon hem för en stund sen och jag sitter och gör lite läxor som jag glömt lämna in. Det är hurry hurry! Nu måste jag återgå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh jag vill med se twiligt igen! Robin har inte ens sett den!

Vad händer i helgen d, Anna?

2009-04-24 @ 14:10:57
URL: http://sofiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0