Home sweet home

Nu är jag hemma igen! Kom hem igår någon gång på eftermiddagen.

Till en början var det lika skönt som alltid att vara hemma, men nu börjar jag längta tillbaka. Vi hade det verkligen toppenbra och nu börjar jag få lite lätt ångest över att vardagen är tillbaka igen. Skola, jobb, skola, jobb. Den här ledigheten gjorde det verklgen inte lättare. Nej, men vi får väl hoppas att vårvädret som jag hört så mycket om kommer tillbaka snart så att allt blir lite lättre. Idag tycks det i alla fall inte vilja visa sig, det verkar undvika mig, hm. Är ledig idag i alla fall så det är ju en ganska seg start tillbaka.

Nej, nu ska jag gå iväg och sega på annat håll, ni får ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0