Helgen

Det här får gå snabbt. Så jag gör en liten lista.

Fredag: Ja som ni ser nedan så innehöll fredan sol, waxholm, glass, film och sedan mg.
Lördag: Igår var jag och såg ElvisCirkus med jobbet. Skitkul! Efter föreställnignen tog jag tåget till Moa där det var grillkväll med tjejerna. Och sen när mörkret börjat falla drogs det vidare till först våning 1, men eftersom att det var så kast så blev det mg ganska snart. (Känns inte riktigt bra att vara där två dagar i rad, men så blev det)
Söndag: Idag har jag inte gjort något speciellt. Det blev en liten promenad på förmiddan, eller liten och liten, en promenad helt enkelt. Sen har jag försökt vara duktig och jobbat med lite läxor ute på baksidan hela dagen, städat mitt rum & flyttat till pappa, och nu kom jag precis hem till martin efter att ha övningskört hit. Nu förtjänar jag någonting riktigt fint! ;)

Det var min helg snabbt och enkelt förklarat. Inte så roligt kanske, men nu ska jag göra annat, så vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0