"Hej, jag har kommit fel"

Igår var det då skiva. Kvällen började bra, jag åkte till Sofie, vi gjorde i ordning oss, förade lite och pratade massor. Efter det tog vi tåget in till stan och blue moon bar där skivan hölls. Det var bara det att när jag väl där börjar gräva runt i min väska, först lite försiktig men sedan åkte grejerna hit och dit, så visade det sig att jag hade glömt min plånbok med legg och biljett. Kunde det vara värre? Och jag som garvar åt sånna människor, nu är jag en av dem. Förstår bara inte hur man kan vara så dum. Fast, jag tror att det måste ha vart någon annan som vart inne i mitt rum och grävt i min väska och sen lagt plånboken på sängen bara för att jävlas. Nera okej, det hela slutade i alla fall bra med att Persimon (ängel) kom in med den till mig och jag kunde börja röja runt! Allt som allt, om man räknar bort den lilla incidenten vid ingången, så tycker jag att det var en mycket lyckad kväll!


Ä l s k l i n g e n   s o m   a s t r o n a u t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0