En shopaholics bekännelser

Ett inlägg för gårdagen..

Igår var det jobb som inledde dagen. Kan säga att jag var helt slut efter dessa dagar av slit. Men ack så skönt det känns nu när dem är över! Efter jobbet gick jag hem och gjorde iordning mig och efter det sprang jag iväg till bussen för att möta Sofie inne i stan. Väl inne strosade vi runt en liten stund innan vi gick och satte oss på ett café och tog varsin ceasarsallad. Mumma! Efter det strosade vi tillbaka till sergel där vi gick på bio, en shopaholics bekännelser. En mycket underhållande film! Vi skrattade så vi vek oss. Efter det åkte vi till söder där vi satte oss och tog ett glas vin och pratade. Riktigt trevlig eftermiddag/kväll! En dag som den ska vara - innehållsrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0