En sån där helg igen..

Igår var det överaskningsfest hemma på ekvägen för min bonusmamma (vet fortfarande inte vad jag ska säga, låtsasmamma, pappas tjej, pappas kvinna.. jag tycker allt känns helfel, men men vad ska man göra?). Jag var dock tvungen att vika mig tidigt då jag skulle upp och jobba kl 7 i morse. Och det är alltså vad jag har gjort idag, jobbat, och sen har jag bara vart hemma och tagit det lugnt med resten av familjen. Tittat på robinsson och ätit mitt första (och sista!) påskägg (Självdisplin från och med nu!). Nu har jag precis duschat, fönat och plattat håret och är redo för sängen. Ska upp lika tidigt i morgon med, suck! Är verkligen ingen morgonmänniska. Och som om det inte vore jobbigt nog med att "bara" gå upp tidigt, det är nästan ännu jobbigare att se alla andra ligga och sova som grisar i sina sängar. Nästan så jag blir gråtfärdig..

Aja, tänkte väl i alla fall gå och lägga mig nu. Behöver mina timmar skönhetssömn för att orka med morgondagen. För sen är det ju studentskiva igen på kvällen. Det ser jag fram emot! Allt jobb bakom mig och bara kul framför mig!
 
Nu får ni ta och sova så gott eller ha så kul, välj själv! Jag säger i alla fall god natt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0