Tegelinvigning

I går kväll var det invigning av tegel för min del. Härligt att äntligen vara 18 (något som inträffade den 17 oktober woho, woho) och följa med och kolla om stället levde upp till sitt rykte. Det gjorde det och det blev en superkväll! Skitkul att dansa natten lång med sina bästa tjejkompisar! Roligt också att det var så många där som man kände och jag förstår varför alla tycker att det är så kul. Det var absolut inte sista gången! Tråkigt dock att det bara är artonårsgräns på onsdagar. Men snart är det ju jullov! ;)

Detta till hänseende (säger man så?)  var det lite jobbigt att släpa sig iväg till jobbet kl. 09.00 i morse och dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Gick hem redan efter en timme. Vet inte varför jag mådde dåligt då jag tog det väldigt lugnt med alkoholen igår. Men men..det var i alla fall skönt att slippa en åtta timmars lång arbetsdag och bara ligga hemma och ta det lugnt istället.

Nu tänkte jag gå ut till tv-rummet där älsklingen sitter och väntar. Och Göteborg ja, det får bli en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0