shoppat

Lovade ju att visa lite saker jag köpte i Göteborg och jag håller vad jag lovar så här har ni. Jag vet att bilderna är lite risiga, men det går inte att göra bättre med ljuset i mitt rum. Nästa gång får jag ta lite tidigare när det är dagsljus ute och inte kolsvart som nu. Färgerna ser lite annorlunda ut mot vad de gör i verkligheten men det får duga.



• En brun skinnjacka från Rock'n Blue (Är mörkare i färgen i verkligheten)
• En jeanströja från Serioussally
• En tun stickad tröja från Rut m.fl.
• Ett vitt linne med en rosett i paljetter från Rut m.fl.
• En väska från någon väskaffär
• Två skärp
• Ett par leggings med spetts på sidorna
• En ny Thomas Sabo-charm föreställande en fyrklöver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0