halloween = maskerad

Samma visa varje år. Att det alltid ska vara så svårt att klä ut sig. Tankarna drar iväg till allt möjligt. Vad ska man vara?  Älva, prinsessa, häxa eller kanske en pumpa... (Jag erkänner, jag har faktiskt vart pumpa en gång på en egen halloween-fest för en herrans massa år sedan. Men det är hemligt så det håller vi tyst om) Tror faktiskt inte att jag orkar vara så seriös på utklädnadsfronten. Jag tror att jag nöjer mig med en sådan här mask som ni ser här under. Känns varken för mycker eller för lite. Det känns rätt!

Kanske inte ska avslöja vem som är bakom masken.. 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra Anna, jag tänkte nämligen också klä ut mig till något enkelt :)

2008-10-31 @ 16:32:43
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är rätt. Man lägger alltid ner för mycket tid och så blir det lika fel för det.. ;P

2008-10-31 @ 16:38:44
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0