Göteborg tur & retur

Jaha det kanske är dags för mig att berätta lite om vad jag och älsklingen hade för oss i Göteborg här i början av veckan. Som jag har längtat! ;)

Jag tror nästan att jag gör det till en liten lista:
Det hela började med att vi åkte tåg dit. Ett tåg som självklart blev trasigt och ca 2 timmar försenat. Gäsp!
Vi checkade in på hotellet
vi gick ut och tog en öl
bio
mat
massor med mys
shopping (tar & visar i ett nytt inlägg)
mer mys
och självklart massa annat smått och gott...

Där gjorde jag det enkelt för mig. Men jag tror att det räcker så. Det var helt enkelt en kanon-mini-tripp och vi hade det hur mysigt som helst. Göteborg är en jättetrevlig stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0