Det är söndag & första advent

Det är första advent och det betyder att det från och med idag och ända fram till julafton är den mysigaste tiden på året. Så passa på och njut! Det ska i alla fall jag göra. Men det betyder en sak till : Pepparkaksbak i massor! Men tror ni det blir så i det här hushållet kanske? Naej, inte jag heller. Här kommer man hem från jobbet redo att ta slita som ett djur för att få de perfekta pepparkakorna, och så ställer familjen in hela skiten! Hallåå snälla familjen lyssna nu! Det här går inte. Det skulle ju vara en mysig dag. Jag blir nästan ledsen. Men bara nästan. Jag får ta och sätta in en bild från förra året istället, men det tar emot.

 

Update (en dag senare): ändrade rubriken och gjorde bilden mindre, kunde inte riktigt gör mig vän med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0