Shopaholic

Igår var en slapp dag i skolan, vi slutade tidigt och jag, sofie & malin åkte och handlade för att få tiden att gå innan vi alla skulle i väg åt olika håll. Jag var tvungen att åka tillbaka till vallentuna för att jag hade en körlektion, som för den delen gick pissdåligt! (Det där körkortet känns långt borta!) Idag har jag i princip gjort samma sak, gått i skolan en stund och sen åkte jag till täby för att byta mitt busskort mot lite cash och så fastnade jag där och kom hem några timmar senare med flera kassar i händerna. Där gick den lönen!

Det här är vad som fick följa med hem:

En jättesöt  t-shirt med spets upptill & söta knappar på baksidan från H&M.
(Klicka på bilden så får ni se baksidan)


Det blir mycket spets nu märker jag. Här är ett svart linnefrån Bikbok, även det hur sött som helst.


En liten begie koftsak med guld detaljer från Åhléns.


En supersnygg mörkblå klänning från H&M som jag sucktat efter länge..


Och sist men inte minst ett skärp från Vero Moda.

Sen köpte jag även en blommig klänning och en grå kavaj igår, men de åkte med tillbaka idag. Haha oj, så här långt inlägg har jag nog aldrig haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0