Sex and the city

Jag såg sex and the city-filmen för första gången härom dagen. Kändes lite som ett måste då jag (eller egentligen julia, men vi bor ju under samma tak) har den. Och för att den serien är så jääkla braa! Blev ju ingen bio i sommras, pga diverse andra saker så det var bara för mig att se den. Visste ju att jag hade missat något! Hade laddat upp, kurat in mig under täcket, och så hör jag värdens snarkning bredvid mig. Gissa om det var en stämningssänkare! Inte för att jag hade förväntat mig att martin skulle tycka att filmen var bra, men somna medan inledningsmusiken fortfarande spelar.. hmm...



Nej nu ska jag gå och lägga mig. Är jättetrött och klockan är alldeles för mycket för min arma stressa-till-skolan-stressa-till-jobbet-kropp. Det här är inte bra! Snart måste jag gå och lägga mig klockan sju för att vara pigg dagen efter. Det börjar gå utför nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0