SACO-mässan

Imorgon blir det tjejmiddag och jag & mamma har vart iväg och köpt all mat idag. Innan, på dagen, ska vi iväg med skolan på SACO-mässan, som är en studentmässa, i älvsjö. Det ska bli spännande och jag hoppas att det blir lärorikt och inspirerande att gå runt. Just nu har jag ingen aning om vad jag vill göra efter studenten, kanske åka ut och resa eller kanske plugga utomlands. Känns lite skrämmande när allt är så nära. Men vi får se, jag & Frida tänkte i alla fall gå till utlandsstudie-hörnan och kolla läget. Nu tror jag nästan att jag ska gå och lägga mig på sängen och bläddra igenom broschyrerna lite. (väääldigt vad seriös jag känner mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0