Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz?

Det är låten jag inte kan få ur huvudet just nu. Går runt och sjunger samma sak om & om igen och jag vet inte om det upskattas av alla. Haha.

Idag har vi hållt på med uf-företaget hela dagen i skolan. Sista timmen gick jag och sofie och fikade på café biscotti, något som måste göras oftare! Mycket mysigt! Speciellt nu när all kyla kommer, då är det mysigt att sitta inne och kura med en varm kopp choklad!

Jag har jobbat idag också, vilket jag gör varje måndag, men idag tycktes tiden gå ovanligt snabbt. Något som alltid är skönt! Nu tänkte jag gå och krypa ner i sängen. Vi hörs imorgon! Då står afrikansk powerdance på schemat! Spännande! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0